úterý 17. prosince 2013

Christmas atmosphere in Prague

Zase vánoční příspěvek, já vím, já vím, ale když já Vánoce tolik zbožňuju! Horká čokoláda, ozdobené ulice a domy, pečené kaštany a vůně cukroví. A kde jinde bych všechny tyhle úžasný věci sháněla pohromadě než v Praze? Ta atmosféra, kdy Vám mrznou prsty, od pusy se valí pára a pozorujete takový ten předvánoční shon je přece dokonalá. Takže protože jsem takový milovník vánočního času, tak Vás zahltím nějakými fotkami z výletu!:)


Staromák..Miluju tyhle mini domečky a stánky!!
 Stánky podruhé :) 

 Pečené kaštany..Měla jsem je v neděli poprvé a říkám jediné..MŇAMI!!

 Otázka pro chytré hlavy jsem z toho venku  Kolik hodin zbývá do Štědrého dne? 

Václavák ještě plnější než obvykle..

Pořádná dávka ovoce, abychom byli zdraví!
Jak si užíváte předvánoční shon a atmosféru vy? Těšíte se na Vánoce? A co si přejete najít pod stromečkem? :)
Ronnie♥ ASK

2 komentáře:

  1. Moc hezké fotky :) Já se na Vánoce těším, zase je strávím s přítelem u mých rodičů a doufám, že bude dobrá atmosféra :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju .) To budeš mít určitě super Vánoce! Tak si je užij!:)

      Vymazat

Za každý komentář moc děkuju :)